Елементите на успеха на нашите служители
Отворени врати, ангажираност, обратна връзка, учене и развитие
HR стратегията ни интегрира традиционните програми за човешки ресурси – ангажираност на служителите, обратна връзка и обучение и развитие – в естествената рабоптна среда – за хората, екипите и цялата компания.
Когато се ориентираме и фокусираме около успеха на хората, резултатът е ангажирани екипи, готови да посрещнат динамиката на днешния свят.
Когато говорим за успеха на хората в Геокон, ние говорим за това да как им помагаме да дадат най-доброто от себе си на работа – за да вършат най-добрата си работа. Този вид атмосфера изглежда различно от една организация в друга. Но нашият опит ни казва, че има както универсална дефиниция за успеха на хората, така и шест основни елемента, които можем да използваме, за да изградим своя собствена процъфтяваща култура на успеха на хората.
Какво е човешкият успех?
Успехът на хората – това пътуване ли е? Дестинация? Чувство? Бихме казали да и на трите. Хората са щастливи, когато дават най-доброто от себе си в работата, за да постигнат най-добрите си резултати.
И така, как тогава ние стигаме до успеха на служителите ни? Започваме с това, че ръководството поставя хората в центъра на всичко, което правим. Когато това се случи, можем да разберем нуждите на хората и да им помогнем да поемат контрола върху своето щастие, развитие и просперитет.
Културата за успех на хората също зависи от екипните лидери, които имат потенциала да създават най-добрата атмосфера за своите екипи, когато знаят какво е важно за служителите, за да учат, растат и се чувстват подкрепяни. Още по-широко, когато всички нива на организацията изграждат прости, повтарящи се навици, служителите се доближават до усещането за щастие и успех в работата. Навиците, които виждаме като най-успешни, включват:
- Търсене и получаване на обратна връзка
- Провеждане на разговори
- Редовна проверка на напредъка
- Учене и израстване
Елементите на успеха на хората ни
Елементите на успеха на хората са истинският жалон, който фокусира организационните ни усилия върху това, което науката за мотивацията ни казва за това да помагаме на хората да бъдат най-доброто си Ас. Когато се концентрираме върху тези елементи, те могат да активират най-важното за хората, за да изградят ефективни култури, да развият лидери, ориентирани към хората, и да създадат ангажирани служители. От гледна точка на служителите ни, елементите за успех са:
- Благосъстояние: Чувствате се физически и психологически в безопасност на работа. Чувствате се истински ценени и се отнасяте с достойнство и справедливост.
- Връзка: Изпитвате чувство за принадлежност като доверен, неразделен член на разнообразна общност от хора, които харесвате и уважавате. Имате и чудесни взаимоотношения с колегите си.
- Яснота: Знаете как изглежда успехът и какво да поставите на първо място. Знаете кога сте на прав път и получавате обратна връзка, която ви помага да промените курса, ако е необходимо.
- Овластяване: Имате достъп до информацията, хората, инструментите и ресурсите, от които се нуждаете, за да работите ефективно. Имате доверие към свободата и гъвкавостта да притежавате работата си и да взимате решения за това как най-добре да насочите таланта и усилията си.
- Растеж: Укрепвате силните си страни, научавате нови неща и придобивате нови умения, разнообразявате опита си и постигате напредък.
- Цел: Виждате как сте част от нещо по-голямо от себе си — как работата, която вършите, служи на другите и има значимо въздействие.
Как успехът на хората ни се проявява в организационната работа
HR стратегията ни интегрира традиционните програми за човешки ресурси – ангажираност на служителите, обратна връзка и обучение и развитие – в естествени допирни точки за отделни лица, екипи и цялата компания.
- Ангажираността на служителите е степента, в която те инвестират своята когнитивна, емоционална и поведенческа енергия към положителни организационни резултати. Програмите ни за ангажиране помагат на организацията ни да събира и използва честа обратна връзка от служителите, за да бъдат те по-удовлетворени.
- Програми за обратна връзка. Обратната връзка по време на работа е важна и полезна информация, която ни позволява да учим, да се развиваме и правим подобрения в работата си. Обратната връзка ни показва кои сме днес и какво искаме да постигнем. Когато се прави добре, тя насочва хората и компанията ни по пътя към успеха.
- Учене и развитие. Програмите за растеж въоръжават служителите ни с нови умения и им помагат да израснат в ролята си, да се подготвят за следващата роля и да се адаптират към променящите се организационни нужди.
Докато традиционните мотивационни програми могат да бъдат тежки и досадни за служителите, нашият подход към успеха на хората ни разчита на прости, повтарящи се поведения, интегрирани в потока на работа. Например, когато както мениджърите, така и служителите са свикнали да дават и получават обратна връзка редовно – и да действат бързо – екипите могат да вземат по-бързи и по-качествени решения и да предоставят по-добри резултати. Редовният и продуктивен цикъл на обратна връзка също изгражда доверие между колегите, като изравнява очакванията и избягва изненади.
Как успехът на служителите е от полза за компанията ни
Когато организацията ни се ориентира и фокусира около успеха на хората, резултатът е ангажирани екипи, готови да посрещнат динамичните предизвикателства на днешния сложен свят. Възприемайки подхода за успех на хората ни, ние създаваме по-смислено изживяване за тях. От своя страна служителите ни се чувстват подкрепени и способни да допринесат за успеха на компанията.
Нека поговорим
Сега вече знаеш, че ще работиш с разработчици и дизайнери, които обичат предизвикателствата, готвенето, спорта и природата. Ако искаш да се присъединиш към нашия страхотен екип, отиди на страницата ни за отворени позиции и кандидатствай.
Ще ти помогнем да развиеш своите умения за екипност, емоционална зрялост и инженерство. Ще се радваме да чуем мението ти и да научим как можем да допринесем за твоя успех. Виж нашата работа и научи повече за услугите, които предлага Геокон.