Длъжност: Специалист “Техническо обслужване на клиенти” на програмен продукт в областа на HR и ТРЗ Месторабота: София
За Геокон България
Geocon Software е Европейски лидер в областта на програмните системи за планиране на човешки ресурси. Въпреки, че продуктите ни се предлагат в много европейски държави, разработката и поддръжката на софтуерните решения се извършва предимно в нашите офиси в България.
Ние се стараем да наемаме и развиваме таланти за всяка позиция. Работим за изграждане на приобщаваща среда, в която всички да вършат работа си спокойно и с удовлетворение.
Търсим си Специалист Техническо обслужване на клиенти
Отговорности: • Подпомага следпродажбеното обслужване на клиенти • Участва в превода и локализацията на програмни продукти и техническа документация • Участва активно в тестването на софтуерни продукти на фирмата
Изисквания: • Висше образование – техническо • Опит с информационни системи в област HR и Payroll (ТРЗ) • Комуникационни способности за общуване в писмена форма, умения да разяснява и предоставя информация и консултации • Способност да анализира проблеми и да намира техните решения • Опит и умения за работа с офис програмни продукти и Internet • Английски език
Предимства: • Немски език • Опит с подръжката на информационни системи за HR и ТРЗ, ERP и CRM • Опит с предпродажбено обслужване и консултации на потенциални клиенти (търговски умения)
Ние Ви предлагаме: • Работа в утвърдена мултинационална компания и динамична среда • Фирмено обучение • Възможности за професионално развитие
Ако проявявате интерес към позицията и отговаряте на посочените изисквания, попълнете полетата във формата по-долу или изпратете Ваша автобиография и мотивационно писмо на е-меил: pivanova@geocon-bg.com. Само одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю. Данните на кандидатите са лични и ще бъдат защитени по смисъла на ЗЗЛД.