Специалист Техническо обслужване на клиенти

Длъжност: Специалист “Техническо обслужване на клиенти” на програмен продукт в областа на HR и ТРЗ
Месторабота: София

За Геокон България

Geocon Software е Европейски лидер в областта на програмните системи за планиране на човешки ресурси. Въпреки, че продуктите ни се предлагат в много европейски държави, разработката и поддръжката на софтуерните решения се извършва предимно в нашите офиси в България.

Ние се стараем да наемаме и развиваме таланти за всяка позиция. Работим за изграждане на приобщаваща среда, в която всички да вършат работа си спокойно и с удовлетворение.

Търсим си Специалист Техническо обслужване на клиенти​

Отговорности:
• Подпомага следпродажбеното обслужване на клиенти
• Участва в превода и локализацията на програмни продукти и техническа документация
• Участва активно в тестването на софтуерни продукти на фирмата

Изисквания:
• Висше образование – техническо
• Опит с информационни системи в област HR и Payroll (ТРЗ)
• Комуникационни способности за общуване в писмена форма, умения да разяснява и предоставя информация и консултации
• Способност да анализира проблеми и да намира техните решения
• Опит и умения за работа с офис програмни продукти и Internet
• Английски език

Предимства:
• Немски език
• Опит с подръжката на информационни системи за HR и ТРЗ, ERP и CRM
• Опит с предпродажбено обслужване и консултации на потенциални клиенти (търговски умения)

Ние Ви предлагаме:
• Работа в утвърдена мултинационална компания и динамична среда
• Фирмено обучение
• Възможности за професионално развитие

Ако проявявате интерес към позицията и отговаряте на посочените изисквания, попълнете полетата във формата по-долу или изпратете Ваша автобиография и мотивационно писмо на е-меил: pivanova@geocon-bg.com. Само одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Данните на кандидатите са лични и ще бъдат защитени по смисъла на ЗЗЛД.

Кандидатствайте сега